Ja, jag tog en lung skirtt-tur från Steves, till gyllenbladet paddock. Där kör vi nu lite hoppnig över små hinder, vill öva på att ha han lite samlad osv.
 
Här kör vi lite uppvärmning. Väldig fin, körde med lösa tyglar som ni ser, styr med kroppen. NH lixom. Ja, jag rider utan hjälm, ville få en lite friare känsla. Snart ska jag köra gyllenbladets tävlingsbana, detta bli lite uppvärmning. Varning för bildbomb!
 
fina Angel hoppar med fin form idag! :D låter han hoppa och så när han vill. jag  behöver bara titta på hindern för att han ska fatta galoppen! det går så himla bra :D
 
glädjesprång xD tur att jag sitter kvar O.O
 
min häst leker pegasus. inte konstigt att vi vinner grand prix va? ;) haha, han såg väl det som ett trippelhögt hinder xD
 
hehe
sen kom nån gubbe fram och fottade mig?
 
han ville att jag skulle modella för 300 sc i timmen, ochjag tackade ja! så ja, nu får ni lite modellbilder xD
 
men nu mst jag gå, ni får mer senare. puss på er!! <33
 
 
//Cornelia
 

1 kommentarer

Cornelia Silvernight

02 May 2013 20:12

Hmm!
Vad fick dig att vela heta Cornelia Silverknight?

Svar: Ingen aning. Skapade med min kompis. Hon döpte sig till sitt förnamn, och sen tyckte jag att Silverriddare i efternamn skulle bli präktigt. Hur så??
Cornelia Silverknight

Kommentera

Publiceras ej