Hej hej!
Jag som driver denna blogg heter Cornelia Silverknight. I spelet Star Stable Online är jag 16 år ung och jag gillar och lumma runt där inne på spelportalen. Jag är medlem i klubben Moon Warriors. SS är ett väldans bra 3D hästspel, med rafflande uppdrag, något som är sjukt beroendeframkallande xD Iaf, jag har och äger hästen Silverangel, ett Jorviks fullblod på 8 år, 160 cm mkh, och väl utbildad i alla grenar. Framgångsrik i hoppn. där vi vunnit tre Grand Prixer på 1,70 m. Tävlat upp till svår dressyr. Stannar aldrig på terräng. Alltså, världens bästa häst. Mina framtida hästar är den svarta Black Beauty, om jag får råd med henne. Annars väntar jag tills framtida uppdateringar med nya hästar får att få det allra bästa. Ni alla får ha en bra dag, och jag hoppas verkligen att vi ses.  
 
Bloggen är under fixning och uppdateringen kommer nog inte att vara så bra tills den är färdig. Men snart så... Ni får sry ingen bild heller då jag inte skriver från min dator xD
Ha dä gött!
 
//Cornelia Silverknight

Kommentera

Publiceras ej